A GatAmagat.cat, la vostra satisfacció és la nostra prioritat. Estem compromesos a garantir que cada samarreta que compreu sigui de la més alta qualitat, però entenem que, en algunes ocasions, les coses poden no sortir com s’esperava. Per aquest motiu, aquí us expliquem la nostra política de devolucions.

Si us trobeu amb una samarreta que no compleix les vostres expectatives o presenta algun defecte, estem aquí per ajudar-vos. Tanmateix, per agilitzar el procés de devolució i garantir un servei més ràpid, us demanem que ens envieu fotografies dels possibles problemes que hi pugui haver amb la prenda. Això ens permetrà entendre millor la situació i oferir-vos la millor solució possible.

En cas que la samarreta estigui en mal estat, podeu estar tranquils: us retornarem íntegrament els vostres diners. La vostra satisfacció és la nostra prioritat, i estem compromesos a fer tot el possible per resoldre qualsevol inconvenient. Si teniu algun problema amb una compra, si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre servei d’atenció al client, i estarem encantats d’ajudar-vos a trobar una solució ràpida i eficaç. Gràcies per confiar en GatAmagat.cat.

Disposeu de 30 dies per sol·licitar la devolució o el canvi dels articles de la vostra comanda. Si han transcorregut més de 30 dies des de la data de compra, lamentablement, no podrem oferir-vos un reemborsament o canvi.

Per ser elegible per a una devolució, l’article ha de romandre sense haver estat utilitzat i en les mateixes condicions en les quals el vau rebre. També ha de mantenir el seu embalatge original.

Per a completar el procés de devolució, requerim un comprovant de compra o prova de la mateixa.

En algunes situacions, només podrem garantir reemborsaments parcials:

  • En cas que l’article no es trobi en la seva condició original, estigui danyat o li manquin peces per raons alienes a nosaltres.
  • Si l’article és retornat més de 30 dies des de la data d’enviament.

Reemborsaments

Us notificarem l’aprovació o denegació del vostre reemborsament. En cas d’aprovació, el reemborsament serà processat i un crèdit serà aplicat automàticament a la vostra targeta de crèdit o al mètode original de pagament en un període determinat de dies.

Reemborsos tardans o extraviats

Si encara no heu rebut el reemborsament, us preguem que comproveu novament el vostre compte bancari. Posteriorment, poseu-vos en contacte amb la vostra entitat emisora de targetes de crèdit, ja que pot trigar un temps abans que el reemborsament sigui efectiu. En última instància, si heu seguit totes aquestes passes i encara no heu rebut el reemborsament, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de l’adreça hola@gatamagat.cat

Canvis (si és aplicable):

Per realitzar un canvi de talla o model en la vostra comanda, si us plau, envieu-nos un correu electrònic a i us enviarem les instruccions pertinents.

Despeses d’enviament:

Sereu responsables dels costos d’enviament associats a la devolució i/o el canvi dels articles. Cal tenir en compte que les despeses d’enviament no són reemborsables. En cas de rebre un reemborsament, l’import del cost de l’enviament de la devolució serà descomptat d’aquest reemborsament.

El temps requerit per rebre el producte intercanviat pot variar segons la vostra ubicació.